Hoe bestellen

Verzendkosten

Bambiblauw werkt met vaste verzendkosten, ongeacht het gewicht van je pakket of de wijze waarop verzonden wordt (pakket of brievenbuspost).

Binnen belgië is de vaste verzendkost 3,5€, en gratis bij een bestelling +99€. Naar Nederland bedraagt de vaste verzendkost 6,5€, en de verzending is gratis bij een bestelling +150€. Voor andere landen wordt de verzendkost op maat berekend. Je kan het gepaste tarief zien in je winkelmandje nadat je er een of meerdere producten in hebt geplaatst en het land van verzending hebt aangegeven.

 

Hoe verloopt een bestelling?

  • Jij kiest je producten op de site door gebruik te maken van de knop "bestellen".
  • De bestelling kan je opvolgen via het winkelmandje.
  • De wijze waarop je je producten wilt ontvangen kan je zelf kiezen in het bestelformulier in het winkelmandje.
  • De verzendkosten voor postverzending zijn afhankelijk van het land waarnaar verzonden wordt en van je bestelbedrag (gratis binnen België vanaf 99€ en naar Nederland vanaf 150€)
  • Bij de definitieve bestelling krijg je van ons een mail met alle gegevens van de bestelling. Wanneer je de orderbevestiging hebt ontvangen, is de bestelling definitief.
  • Je kiest voor een elektronisch betaalsysteem. Volg de betaalinstructies op het scherm.
  • Vanaf het moment dat wij de betaling hebben ontvangen, wordt het pakje binnen de 24u verstuurd met de post of naar ons afhaalpunt gebracht.
  • Is er nog iets onduidelijk over het verloop van de bestelling? Mail dan naar info@bambiblauw.be

Geen reactie op mijn bestelling!

Ik plaatste een bestelling bij bambiblauw, maar ontving hierop geen reactie. Wat is er fout gegaan?

Check eerst eens of je een orderbevestiging hebt ontvangen in je mailbox. Kijk zeker ook eens bij je junkmail. Wanneer er een orderbevestiging is ontvangen, is de bestelling ook effectief geplaatst. Wanneer er geen orderbevestiging is ontvangen, is er bij ons geen bestelling ontvangen. Dit kan verschillende redenen hebben:

  • de bestelling is niet bevestigd: je hebt niet ver genoeg doorgeklikt tot de je melding kreeg "je bestelling is geplaatst". Mail naar info@bambiblauw.be voor hulp.
  • het door jou opgegeven emailadres is niet correct. Je kan mailen naar info@bambiblauw.be om na te gaan of de gegevens kloppen of om meer info te vragen.